Sunt aici!

  • - *Vreau ca atunci când îmi imaginez că vorbesc cu mine „cu câtva timp mai tânăr”, să vorbesc blând. Să nu îl trag de urechi pe copilul din fața mea pentru...
    Acum 3 ani

joi, 3 iulie 2008

Inspiratia naibii

LoL… am inspiratie :|. Mda. Din cauza celor de la Anathema. Muzica lor ma introduce intr-o alta lume. Nu m-as satura de melodiile lor niciodata! E un drog, cel putin pentru mine. De as fi fost si la concert atat de drogat :(. Oricum, canta prea bestial :D.
Nu pot spune ca am inspiratie. E doar lumea aia in care visezi. Visez. Insa visele nu le pot reproduce.

E vacanta asta de rahat acum. E plictisitor. Adica nu e plictisitor cand stau cu tine, sau in general cand stau. Prefer sa stau. Desi la scoala ma simt bine (a nu se intelege ca imi place scoala, ci doar cei ce ma inconjoara :p). Nici nu stiu ce vreau… chiar atat de nehotarat sunt? Da… uneori sunt foarte nehotarat. De fapt, deseori sunt foarte nehotarat.

Vreau sa plec cateva zile din oras. Singur. Dar e posibil? Sau e doar un alt vis. Sa fim seriosi, nu am unde pleca.


Houpule, iti multumesc pentru Tarot :p.

Niciun comentariu: