Sunt aici!

  • - *Vreau ca atunci când îmi imaginez că vorbesc cu mine „cu câtva timp mai tânăr”, să vorbesc blând. Să nu îl trag de urechi pe copilul din fața mea pentru...
    Acum 3 ani

miercuri, 18 aprilie 2007

Colega mea "Strica Tot"

Postul acesta as vrea sa il dedic colegei mele dragi. PM!
Draga mea colega (nu ii pomenesc numele), cu care sunt coleg din clasa I, are un obicei de a interveni in "relatiile" mai fericite asa... Datorita ei, s-ar putea strica unul dintre cele mai frumoase lucruri ce mi s-au intamplat. Iti multumesc :)


18 Apr. (edit): Deci o ia din nou pe aratura. Se baga din nou.

5 comentarii:

Anonim spunea...

mortii ei de zdreanta

Anonim spunea...

Si nu ai de gand sa(-i)faci nimic?

Anonim spunea...

Ba da b-)
Pai avataru` de pe mess cui crezi ca era adresat?

Anonim spunea...

stiu ca il adresai ei , ma refeream la o razbunare stiu eu ce :|

Mihai spunea...

Pai sa stii ca va urma ceva misto >:)