Sunt aici!

  • - *Vreau ca atunci când îmi imaginez că vorbesc cu mine „cu câtva timp mai tânăr”, să vorbesc blând. Să nu îl trag de urechi pe copilul din fața mea pentru...
    Acum 3 ani

marți, 17 aprilie 2007

Ciao clasa a 8-a

Mai sunt 8-9 saptamani si termin a 8-a. Intr-un fel sunt putin cam ...indiferent. Chit ca mi-am petrecut ultimii 8 ani cu o mare parte din colegi, nu am mari regrete ca ne despartim. Au fost momente placute, insa prea putine. Oare ar trebui sa imi para rau? Anul trecut, in 8E parca, erau manele la maxim: baietii dansau, dar fetele erau pe afara si plangeau. Dar oare de ce sa fiu eu trist? La cate ne-am facut reciproc, nu cred ca ar trebui! Mai ales lucrurile ce s-au intamplat in ultima saptamana...
Totusi, in generala am avut parte de o prietenie frumoasa. Din pacate, am acumulat mai multa ura - urasc persoana din postul anterior, urasc profii care dau note din burta, dupa preferinte, urasc o parte din colegii mei, urasc ministerul, URASC SCOALA.
Pana la urma, cred ca o sa imi para rau de cei cu care am avut intr-adevar relatii bune. Dar viata continua, so... Adio Scoala 5!
Sper sa intru la Info :D! Acolo voi cunoaste colegi si profi noi... poate mai rai, poate mai buni; who knows?

4 comentarii:

Lorelei Morgan spunea...

Nice blog pentru cineva atat de tanar. Ma bucur ca mai exista oameni anti tokio-hotelisti :)) Si btw las' ca-n liceu e mai fain

Mihai spunea...

Thanks, si sper sa fie mult mai fain :D! Cat despre tokio hotel... eu nu ii suport. Insa sunt o gramada de fani :|

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

Anonim spunea...

[b]Party Poker Spring Bonus Code ! USE CODE: pibonus325 on your first deposit and get free 325 euros![/b]

Besides the big bonus, will also be eligible to play in an exclusive private monthly $ 6000 Freeroll!
These freerolls are open to anyone who has signed for Party Poker Poker and play with some points at least 100 games in the previous calendar month.
The freeroll will be held monthly on the 3rd Saturday at 3 pm EST.
This means that if he wins 100th match points in November, having the opportunity to play in the $ 6000 freeroll held December 3 Saturday.
The freeroll will be available each month – indefinitely. This is a great value for all players Poker-infos.com Party Poker.