Sunt aici!

  • - *Vreau ca atunci când îmi imaginez că vorbesc cu mine „cu câtva timp mai tânăr”, să vorbesc blând. Să nu îl trag de urechi pe copilul din fața mea pentru...
    Acum 3 ani

joi, 1 februarie 2007

Fulgii de zapada

In fiecare saptamana, Joi fac meditatii la matematica. Profa ne-a tinut 2 ore jumate, in loc de 3. 
Pe la ora 18, am plecat. Ea sta pe undeva langa ITC. Pana in statia 
autobuzului 1, la intersectia Al. Vlahuta cu Harmanului, m-am dus cu un coleg.  El a luat-o spre Triaj, eu m-am dus in statie. Am stat cel putin 15 minute. Nimic neobisnuit. Am uitat sa zic ca afara ningea. De vreun 1 an jumate, m-am detasat de iarna. Cand venea iarna, imi sugera Mos Craciun, spalam fete, mijlocul anului scolar, cam atat. Insa astazi, mi-am schimbat parerea. In timp ce stateam si asteptam autobuzul, mi-am fixat privirea pe trotuar. Vedeam cum fulgii de nea se indreptau spre asfalt, de parca erau niste animale salbatice flamande care se grabeau sa prinda prada (ca exemplu). Se formase un strat foarte subtire de zapada. Mi-a placut in mod deosebit sa vad acei fulgi rataciti. La un moment dat, am ridicat privirea. Spre surprinderea 
mea, tot trotuarul era aproape alb, ici-colo mai erau urme de 
pantofi, si chiar si strada era in mare parte alba. 
Imediat a sosit si autobuzul. 
M-am asezat pe scaunul din spatele soferului. 
Din pacate, geamul era inghetat. Totusi, reuseam sa vad anumite...
parti inzapezite.
Am coborat la Onix, si am luat-o printre blocuri. Pe la cateva becuri, se vedea ninsoarea; era liniste. Nu se auzea nimic, doar din cand in cand se mai auzea cate-o masina. In rest, in mare parte, vedeai zapada. 
Mi-am dat seama, ca in ultimii ani, nu am fost prea incantat de zapada. Insa acum am vazut-o cu alti ochi. Cred ca daca ar ninge mai mult, iar iarna ar fi cum a fost pana acu` cativa ani, ar fi anotimpul meu preferat :)!

Niciun comentariu: