Sunt aici!

  • - *Vreau ca atunci când îmi imaginez că vorbesc cu mine „cu câtva timp mai tânăr”, să vorbesc blând. Să nu îl trag de urechi pe copilul din fața mea pentru...
    Acum 3 ani

marți, 6 februarie 2007

Winamp Plugin ~ Leo`s Lyrics Plugin

Am gasit mai demult, un plugin interesant pt Winamp! Dupa instalare, iti afiseaza in Winamp, inca o fereastra, unde sunt versurile melodiei pe care o asculti! Ajuta mult, mai ales pentru persoanele care sunt doritoare sa citeasca versurile :D!
Insa ATENTIE!!! merge doar daca ai internet, fiindca versurile sunt downloadate! :) Sper ca v-am ajutat... 
Winamp Plugin!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Am gasit si eu un plugin, care pe langa versurile melodiei arata si videoclipul, mi se pare mai interesant :) http://www.lyricsjoy.com/lyrics_plugin/

Anonim spunea...

mi`am instalat leo`s lyrics si de la o vreme nu`mi mai downloadeaza versurile si`mi zice "error getting results" plsdaca ma putetzi ajuta....multumesc anticipat

Anonim spunea...

Acelaşi lucru mi se întîmplă şi mie. Explicaţii posibile ar fi ori probleme cu serverul lor, deci noi nu avem ce face, ori incompatibilitate în urma vreunei schimbări de versiune - şi atunci poţi încerca să mai scoţi o dată programul de pe net şi să îl reinstalezi.

Anonim spunea...

Nu prea merge partea cu reinstalatul, eu am incercat de mai multe ori si nu a mers.. ma reprofilez de pe leos pe altceva:P desi am fost un utilizator fidel a Leo's Lyrics... cred ca tine si de varianta de winamp pe care o are fiecare

Anonim spunea...

mie nu-mi merge deloc..