Sunt aici!

  • - *Vreau ca atunci când îmi imaginez că vorbesc cu mine „cu câtva timp mai tânăr”, să vorbesc blând. Să nu îl trag de urechi pe copilul din fața mea pentru...
    Acum 3 ani

miercuri, 24 decembrie 2008

24

E trecut de 12. Hmm, ajunul. Da. Are o semnificație specială, chit că voi negați spiritul Crăciunul. Oricum, mi-ar fi plăcut să ningă în momentul ăsta. Dar a nins azi și pentru asta. Și iar am greșit: nu m-am bucurat de ninsoare. Aș fi vrut să stau pe trotuar, cu gluga dată jos, si să zic ”I love you, dearest snow”. N-am făcut-o. Și ningea... bestial! Incredibil. Și haotic.

Ziua ideală pentru un review. 2008? Nu pot spune nici ”câh”, nici ”zomg”. Am trecut prin ambele. Dacă stau să mă gândesc, e cel mai complex an. Am reușit, iubire, să îți transmit că ești nașpa. Și totuși mi-am pierdut primele 8 luni cu chestia asta. Acum te-aș bate. Aș fi cel mai mare misogin. Și cu tine, păpușă. Nu te-am uitat. Totuși, sunt cât se poate de indiferent.

Revenind... ascult Haggard. Albumul din 2008. Și sunt trist. Trist pentru că au trecut 10 luni de la concert. Pff, vreau din nou! Dacă aș știi că nu aș ajunge la spital, m-aș da cu capul de perete. Sincer. Mă oftic. Tare, tare, tare, tare. Și Anathema... tre' să le mai văd pe ambele de cel puțin 10 ori până mor. Categoric. Ai auzit prea iubită Doamnă-cu-coasa?

Mă bucur că am trecut de perioada de adaptare prin iarna trecută. Da, mi-a fost greu cu colegii noi. De fapt, eram eu paranoic. E bine acum. Nespus de bine. Îmi place chiar și de Mastan. Chiar dacă acu' 2 săptămâni l-aș fi luat la bătaie pentru rahaturile pe care le zicea. Da Iulia, PE care. Mulțumită? Chiar sunt mulțumit de decizia mea de a intra la info. E foarte... foarte mișto! Îmi place. Daaaar, mi-e dor de Popovici! Îmi pare rău că nu ne mai e prof... Știu, știu, și eu am semnat. Nu făceam mate deloc, dar era mișto. Râdeam. Cu el, și nu de el. Bine, și de el, dar mai mult cu el. Acum? Acum râdem ironic de ora de fizică, ”ăsta a făcut pact cu dracu...” (și bineînțeles, asemănarea numelor MASTAN cu SATAN), de bilele lui negre, de glumele lui (”Petru, ți-am trecut absența la note! hahahahaha”). Țineți minte, ironic.

Visul meu de a deveni un cinefil, a fost spulberat de un joc de rahat, FM2008, iar mai nou, 2009. Pierd timpul aiurea cu ăsta. Totuși, am văzut niște filme absolut geniale: Dark City, Vanilla Sky, A beautiful mind, The Lazaurus Project, The Girl Next Door, Eden Lake, și lista continuă.

Sunt mai sociabil. Și mai indiferent. Astea două sunt în curs de dezvoltare, deci voi menționa de ele într-un eventual review pentru 2009.

Dacă stau să mă gândesc bine, sunt mulțumit de anul ăsta. Și mai mult, sunt mulțumit de mine. Încă îmi dezvolt personalitatea, asta știu. Am potențial. Știu că pot ajunge mare. Arina, tu ești de vină pentru ceea ce zic!

Ce îmi doresc de la Moșu? Păăăăi... m-ar ajuta oare să termin de citit cărțile? Ah, vreau o chitară!!! Acustică. Și... și... și s-o duc bine anu' ăsta :D. Altceva? Știi cum se zice... dacă îți dezvălui dorința, nu se mai îndeplinește.


Dragi cititori fideli, vouă vă doresc Sărbători fericite! Știu ca e clișeic, dar e moral! Restul urărilor le știți și voi, și vi le doresc. Serios. Și sper să ne vedem cu bine în 2009. De ce nu, chiar la un eventual concert Anathema sau Haggard :D! Numai bine :)!

Al vostru,
Saint.

PS: spiritul Craciunului NU a murit!

2 comentarii:

Arina Lazăr spunea...

Evident ca eu sunt devina!
Intotdeauna eu!
Cum sa nu?!
Te iubesc >:D< Pe bune pe bune pe bune!
Craciun fericit!

Mihai spunea...

Ha, mă muie, ai fost la Anathema iar!