Sunt aici!

  • - *Vreau ca atunci când îmi imaginez că vorbesc cu mine „cu câtva timp mai tânăr”, să vorbesc blând. Să nu îl trag de urechi pe copilul din fața mea pentru...
    Acum 3 ani

duminică, 31 august 2008

Schimbare?

Cineva mi-a spus zilele trecute „Nu trebuie sa incerci sa impresionezi facand sau zicand lucruri care nu te caracterizeaza! Trebuie sa fii tu”. Da, stiu, e o chestie deja... foarte obisnuita. Poate toata lumea stie asta. Stiu si eu. Imi pare rau ca nu am si tinut cont de asta.
De multe ori am incercat sa fiu... altceva. Am incercat sa demonstrez ca sunt unu` din aia „ok”. Ha ha. Stiu ca n-am reusit si am picat in cealalta extrema uneori. Stiu ca... am gresit. Dar de ce? Sa fi fost nesiguranta? Teama? Poate stie altcineva. Eu stiu doar ca n-am fost eu. Poate ca a venit timpul sa fiu chiar Mihai. Mihai si nu Saint.

Niciun comentariu: